Alottaminen on aina vaikeaa, tässäkin asiassa. Päätin sitten hakea kanssasisarelta (Tyaa, holynpolya.vuodatus.net)  tukea ekan tekstin aiheesta. Tässä se tulee- 100 asiaa miusta:

1. Miulla on kolme nimeä, enkä pidä toisesta nimestäni.
2. Eräs henkilö teki huomion, että kaikki nimeni loppuvat a- kirjaimeen.
3. Minun perheeseen kuuluu isä, äiti, pikkuveli- ja sys <3
4. Asun ja opiskelen Kuopiossa, tykkään tästä kaupungista!
5. Opiskelen viittomakielen ohjaajaksi.
6. Olen enemmän tai vähemmän humanisti.
7. Parin päivän aikana olen vahvasti huomannut, että olen_hyvin_ huono tietotekniikan suhteen.
8.  Lempiohjelmani nykyään on Klikkaa mua!
9. Lempivärejäni ovat violetti, pinkki, sininen ja uusi tuttavuuteni vaatteissani vihreä.
10. Miuta ei saa helposti suuttuneeksi.
11. Jos suutun, haluan selvittää asian, enkä ole pitkävihainen.
12. Miut saa helposti nauramaan (pari ihmistä on tämän varmaankin huomannut).
13. Tykkään tehdä ruokaa ja mielestäni teen hyvää ruokaa.
14. Olen viikko sitten aloittanut glögi- kauteni.
15.  Vihaan kahvin makua ihan missä muodossa vain.
16. Olen syntynyt 16. päivä.
17. Lempi teemakuni nykyään on Rooibos, luomu pensastee.
18. Olen kasvissyöjä.
19. Tykkään kasvisruuasta tosi paljon ja mielestäni siitä voi saada monipuolisen.
20.  Lempielokuviani ovat mm. Bridget Jones,The Holiday, Amelie,  Pariisin varpunen sekä Geishan muistelmat.
 21. Olen ajoittain äkkipikainen.
22. Innostun helposti kivoista asioista.
23. Toisin sanoen miut on helppo puhua mukaan vaikka mihin.
24. Turhan usein huomaan jännittävän hartioita, joten hartiat ovat suht usein jumissa.
25.  Harrastan potkunyrkkeilyä ja salia.
26. Ennen harrastin musiikkia: teoriaa, viulun soittamista ja orkesteria.
27. Koht 2 vuotta sitten lopetin soittaminen, uutta inspistä odotellessa.
28.  Olen puhelias.
29. En pidä kiireestä, se saa miun ärtyneeksi.
30. Jos hyppään bussiin, enkä ole varma, meneekö se oikeaan paikkaan, tulen epävarmaksi ja ärtyneeksi ja alan stressaamaan.
31. Uskallan ottaa ihmisiin kontaktia (miun alalla suht hyödylline taito).
32. Viime aikoina olen tehnyt varsin hulluja asioita, joita en koskaan ajatellut tekeväni.
33. Olen nähnyt eri kielillä unia: englanniksi,venäjäksi ja vuoden aikana olen nähnyt viittomakielellä unia noin 3 kertaa.
34. En ole syönyt kanaa tai punaista lihaa melkein 3 vuoteen.
35. Tykkään makeasta.
36. En jaksa tuhlata aikaani turhaan negatiivisuuteen.
37. Olen hyvin empaattinen.
38. Olen enemmän tunne- kuin järki-ihminen.
39. Tällä hetkellä suurin haasteeni ruuan laitossa on ollut maustaa ruoka ettei se ole mautonta tai sitten liian mausteista (tätä ongelmaa ei usein ole...).
40. Olen alkanut hallitsemaan mausteiden käytön.
41. Tämän hetkinen lempi (tai eniten käytetty) mauste on mustapippuri.
42. Olen rutiini-ihminen.
43. Mutta olen myös spontaani (tai ainakin yritän kovasti).
44. Perhe on miulle tärkeä.
45.  En näe syksyssä oikein mitään masentavaa.
46. Tosin olen tullut siihen tulokseen, että nykyää en näe missään paljoa masentelun aihetta. :D
47. Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen.
48. Tykkään kehua itseäni ja jos joku kehuu  miuta, otan kehut vastaan.
49. Miulla on kolme muumimukia.
50. Miulla on myös Paavo Pesusieni- muki, josta tykkään tosi paljon.
51. Pienenä miulla oli taistelukala Viltsu.
52. Miulla on kaikki Frendien tuotantokaudet.
53. Miuta ärsyttää, jos asioita ei tehdä miun tavalla (tietysti ymmärrän, ettei maailma mene niin :D).
54.   Käyn usein laulamassa karaokea kavereitteni kanssa.
55. Suomalainen musiikkituotanto on miu mielestä todella hyvää.
56. Mielestäni Mäkkäri on turha.
57. Viime keväästä asti olen tuntenut enemmän tai vähemmän suuria kausittaisia onnellisuusfiiliksiä ja rakastan niitä!
58. En kuulu kirkkoon.
59. Pienenä halusin tosi paljon koiraa, mutta eipä sitä koskaa tullu (olen katkera).
60. Haluaisin lemmikin, mutta miusta tuntuu, ettei miulla olisi sille nyt niinkään aikaa.
61. Viime vuosina olen oppinut, ettei asioita tarvitse suorittaa ja olen rauhoittunut arjen suhteen.
62. Vaikka miulla saattaa olla vahvoja mielipiteitä asioista, en ajattele, että kaikkien pitäisi ajatella samalla tavalla kuin mie tai muuttaa heidän ajattelutapaansa samanlaiseksi.
63. Yritän olla tuomitsematta ihmisiä.
64. Mie en vihaa ketään, mut tunnen välinpitämättömyyttä tiettyjä ihmisiä kohtaan. Välinpitämättömyys on pahempaa kuin vihan tunteminen.
65. Inhoan asioiden tuputtamista (aiheesta riippumatta).
66. Saan varmasti aiheesta kuin aiheesta astetta syvällisemmän puheenaiheen :D
67. Tykkään käyttää huiveja.
68. Rakastan kirppareita (ja siellä miulla on tietty järjestys, mistä hyllystä aloitan jne).
69. Olen käynyt pari kertaa katsomassa stand up- komiikkaa ja tykkään siitä todella paljon.
70.  Vaikka olen asunut Kuopiossa yli vuoden, en ole vieläkään käynyt Puijontornissa.
71. Viime vuonna kirjakaupassa näin kuvan Puijontornista ja luulin sitä ensin Tampereen Näsinneulaksi (kyllä vain...).
72. En osaa käyttää sormuksia.
73.  Kuuntelen musiikkia välillä kovalla, vaikka yritän suojella kuuloani.
74. Tykkään lukea kirjoja, mutta kirjastossa tulee aina se tunne,etten löydä mitään hyvää luettavaa. Tiedän kyllä, että maailma on täynnä hyvää kirjallisuutta.
75.  Miulla on vilkas mielikuvitus.
76. Sen takia en katso kauhuelokuvia, koska sen jälkeen en nuku 2  viikkoon.
77. Keskustelun aikana yleensä käy niin, että unohdan, mitä olin sanomassa.
78.  Haluaisin reilaamaan.
79.  En ymmärrä viime vuosien aikana ollutta vampyyri-villitystä.
80. Olen ylioppilas vuosimallia 2010.
81. Lukion jälkeen menin ammattikouluun ja ajattelin sen jälkeen jatkaa ammattikorkeeseen.
82. Lukion aikana tajusin, etten koskaan tule haluamaan yliopistoon.
83. Joskus olin hulluna punajuuripihveihin, söin niitä tyyliin joka päivä.
84. Eri blogien lukemiseen saattaa miulta kevyesti mennä parikin tuntia.
85. Olen hieman huolissani siitä, miten useasti käyn päivän aikana Facebookissa.
86. En ole vieläkään tottunut soijamaidon makuun.
87. En ole koskaan lotonnut.
88. Viivi ja wagner ja Fingerpori ovat lempisarjakuviani.
89. Miuhun iskee kuiva huumori.
90. Pienenä olen maalannut koko naamani punaiseksi miun äidin huulipunalla.
91. Olen syntynyt vuonna -91.
92. Olen pienestä asti ollut notkea kuin näkkäri.
93. Olin/ ja olen kateellinen niille, jotka saavat väännettyä spagaatin.
94. Haluan vanhempana muuttaa omakotitaloon.
95. Uskon, että myöhemmi muutan Länsi- Suomeen, koska olen aina asunut Itä- Suomessa (huh, mitkä perustelut... )
96.  Tulen harvoin kipeäksi.
97. Yritän antaa keräyksiin  (esim. Punainen risti) aina rahaa, edes ne hilut  lompakon pohjalta.
98.  Maailmanloppu ahisti miuta pienenä.
99. Jos jollekin ei kirjoituksen tässä vaiheessa ole auennut, niin kyllä, olen (Etelä-) Karjalasta. :D
100. Miulle tää tehtävä oli suht vaikea, koska oon ajatuksissani hyvin järjestelmällinen (ajatuksen virta- tapa oli haastava, koska mietin koko ajan, miten numeroin ne ja että ne olisivat jossain aihejärjestyksessä :D silloin voi tulla estot päälle tällaisen(kin!) tehtävän suhteen).

HUH!! Olipas vaikeaa, mutta sainpahan tehtyä. Toivottavasti jaksoit lukea!! :)
<3: La