Miten aika voi mennä nii nopeasti?! Vastahan oli kesä ja kohta on joulu, vasta alko työssäoppiminen ja perjantaina se loppuu, äskehä kuukaus alkoi ja ny taas ollaa loppukuussa?? Miten en taho pysyy ajan mukana, miut pittää varmaa köyttää siihe!

Mitä sitte miu elämäs on viime aikoina tapahtunu?

-Miun tietokone on alkanu säätelee miu netin käyttöä jumittumalla n. 20 minuutin jälkee,ku oon yrittäny käynnistää sen kolmattakymmenettä kertaa. (Tosin nyt noin 2,5 tunnin jälkee,ku oon yrittäny tätä blogitekstiä kirjottaa ja ladata kuvia koneelle, oon huomannu suurtapientä ketutuksen makua tässä hommassa. Yhteen tekstiin menee ehkä 15 minuuttia maksimissaan, niin tässä menee 2,5 tuntia!!  "%¤"%##//&!&#" !!!!!!!!! Ehkä tietokone  ja netti vaa ohjaa miu elämää just sillä, että haluun saada asioita tehtyä valmiiks ja tää paska vaa jumittaa!! Anteeksi avautumiseni.)

- Oon taas alkanu kahtoo Frendejä, kuudes tuotantokausi menossa.

- Oon enemmä alkanu lukee kirjoja. Syksyn ikuisuusprojektini Sisareni puolesta- kirja on melkein luettu!

- Miun iltoihin ja päiviin on tullut pientä valonpilkettä, enkä puhu nyt vain lumesta (joka täältäki viimeistää ylihuomenna sulaa taas...) ! ;)

 -Yhdellä jos toisellaki ystävällä on ollut huolia ja murheita hein maailmassaan, ja oon yrittäny olla ystävä: välittää, kuunnella ja tukea parhaani mukaan. Haluun jakaa sen saman hyvän muille, mitä miulle miun ystävät on tehny ja sanonu.

Anna hyvän kiertää. <3

 

 

Olen pakertanut näyttösuunnitelmaa, arvioinut itseäni sekä suunnitellut ja ohjannut ohjaustuokioita. Mielestäni ne meni hyvin ja oon kaikinpuolin tyytyväinen itteeni ohjaajana ja mitä kaikkee oon saanu aikaan! Liikuttavaa, mite lapsetkii on alkaneet tykästyy miuhun ja koko viime viikon kyselivät,millo miun täytyy lähteä takas kouluun. En kestä, jos ne toteuttaa jonku lauluesityksen, mitä ne uhkas :D Eileki sain kortin yheltä oppilaalta, ihanaa!! :)
    Tänää oli koulussa pikkujoulut,  jäin kouluu koko iltapäiväks ja illaks. Tein yhden opettajan kanssa temppuradan saliin, järjestelin tarjoilupaikan ja meidän luokan. Oli kyllä kivat pikkujoulut, vanhempienkin kanssa hieman juttelin. Kehuivat, et hein lapset on alkanu kotonaki näyttää viittomia innoissaan. Voi niitä pieniä :') 


Miun pikkujouluvarustus: punaiset korvikset ja vihreä huivi sekä sinisen harmaa 3/4-hihane rypytysolkainen paita (+ housut :D). Koska tonttulakkia en omista (ja tuskin tuun omistamaankaan...), korvikset ja huivi saivat olla korvaamassa lakkia. Joo tiiän, näytän iha räjähtäneelt (tuota näkyvillä olevaa yhtä hiustupsua myöten), mutta yrittäkää ymmärtää,mie tein hei 11 tuntia tänää töitä ja oon kyll ny aika kuollu! 

 

 

Ruokatauolla, kun luin Savon Sanomia, järkytyin pahasti: KLIKKAA MUA- SARJA LOPPUU!  Viimone jakso tuli just katottua.. Mitä mie ny katon tiistaisin ja mistä mie ny puhun keskiviikkosin kavereitten kanssa?? :D
Klikkaa mua oli miun tiistai- iltojen ilo ja tiistaiaamuisin oli ihana herätä ajatukseen, että tänään tulee Klikkaa mua. Noh, ehkä pääsen tästä yli... :D


Halusin laittaa kuvan vielä lahjasta, jonka annoin miu kämppikselle synttärilahjaks. Tää on iha huippu, haluisin ite tämmösen!! :D
 
LIHIS!! :D Alussa kämppiksen kaa oli hauskaa, ku kutiteltii suun sisällä olevia tuntokarvoja, jolloin kasvin kita menee kii. Luin myöhemmi, että ei kannattais nii tehä, koska 7 kertaa ku kita on menny kii,ni kasvi kuolis (?). :s

<3: La